vrijdag 5 januari 2018

Weer terug

Mijn blogpauze zit er weer op.
Ik ben lekker bijgekomen van het afgelopen jaar en kan er weer tegenaan.

Allereerst voor iedereen een heel gelukkig, gezond, creatief en liefdevol 2018.
Ik hoop veel inspiratie bij jullie op te kunnen doen en zal vanaf nu jullie blogs weer regelmatig bezoeken.

Met de kerst ben ik begonnen met een tweede pop. Ik vond de eerste zo leuk om te doen en ik kwam een mooi patroon tegen van het Noorse meisje Hanne bij Marrot Design. Het patroon besteld en in mijn eigen kleuren mee aan de gang gegaan. Ze is nog niet af, maar ik zal jullie vast een glimp laten zien.

 Ze ziet er nu nog niet echt fraai uit, maar dat gaat veranderen hoor.

Ook heb ik katoen voor een nieuwe mochila gekocht. Dit keer geen eigen ontwerp maar een CAL. Ook hier heb ik mijn eigen kleuren voor gekozen. Kleuren zijn in het echt feller, maar het lukte niet om met het rare licht van vandaag een betere foto te maken.


En ik ben weer actief in de keuken. Gisteren de eerste pannetjes van dit jaar weer op het gas gezet.

Een appel-gember chutney en een aardbei-kruisbes confiture. Inmiddels in de potjes. Etiketten en doekjes moeten er nog op. De eerste markt van dit jaar is volgende week zondag al, dus ook volgende week nog wat potjes zien te vullen. Er zit nog genoeg fruit in de vriezer, maar ik weet niet precies wat, heb alles er zo ingedaan. In het vervolg maar een systeem aanleggen zodat ik weet wat ik nog heb.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

9 opmerkingen:

  1. Welkom terug na je blogpauze en een heel gezond, goed en creatief nieuwjaar gewenst!
    En zo te lezen ben je daar al aan begonnen... lekker bezig ...
    Ik vind het popje er al heel mooi uitzien!
    En wat een mooie kleurtjes voor je CAL, dat belooft wat...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je er weer bent. De pop ziet er nu al mooi uit dus dat komt vast goed.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug en een aller mooist, gelukkig nieuwjaar.
    Wat een schatje (nu al), je pop.
    Mooie kleurtjes voor je CAL. Gewaagd, dat geel erbij, krijg bijna het voorjaar in mijn hoofd😊
    En dan de pannetjes......oooooh, heerlijk, dat kokkerellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer bent. Jij ook een gezond en creatief jaar gewenst.
    Je popje wordt in elk geval al mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fantastisch nieuwjaar!
    Ik ben deze week toevallig druk bezig geweest met jammetjes :-)
    Hanne ziet er veelbelovend uit en ik ben benieuwd naar je mochilla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je er weer bent :-)
    Hanne wordt vast ook een pkaatje, net als de vorige dame.
    Ik ben benueuwd naar de mochila, jij kiest je kleuren altijd perfect, dus het zal weer mooi worden.
    Toch wel jammer (in dit geval), Dat er geen geur aan internet zit ;-), het rook vast heerlijk bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie het al, weer lekker bezig.
    Voor 2018 wens ik jou en je familie een goed gezondheid en veel geluk.
    Dat we elkaar ook dit jaar weer inspireren :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat ik jou terug lees! Eveneens een heel gelukkig, gezond, creatief en liefdevol 2018 gewenst! Je bent al aardig in actie geschoten zo te zien!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังเกาหลี

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.