zaterdag 18 november 2017

Lissabon

We zijn er even een paar dagen tussenuit geweest, even alles van ons afzetten voor zover dat gaat.
We hebben een vlucht naar en een hotel in Lissabon geboekt.

We hebben genoten van deze mooie stad. Het was heerlijk weer, dus we hebben ook lekker op terrasjes kunnen zitten. En daar heb je best even zin in als je de hele dag aan het lopen bent.

Hieronder een impressie van Lissabon.

Uitzicht vanuit de hotelkamer
Gevels met de kenmerkende Portugese tegels.

Authentiek trammetje zoals er veel rijden in Lissabon

De bougainville staat nog prachtig in bloei.

Zicht over de stad.

De stereotype smalle straatjes van de oude wijk.

Aan dit prachtige grote plein liggen vele terrasjes waar het volop genieten is van het mooie weer.
Dezelfde poort bij avond.

Nu weer lekker aan de haak. Verder met de CAL's.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Ziet er fantastisch uit! Mooie foto’s. Fijn dat je hebt genoten. Fijn weekend.
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij een hele mooie plaats! Prachtige foto's trouwens!

    Fijn weekend, lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet eruit als een heerlijk weekend!!
    Fijn, lekker even je zinnen verzetten.
    Mooie foto's, ik heb een goeie indruk van Lissabon nu😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik zie dat jullie heerlijk hebben genoten, wat een prachtige stad!
    Veel haakplezier, ik kijk al uit naar de resultaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het daar prachtig. Ik krijg er een zomers gevoel bij. Mooie foto's maakte je. Heerlijk om een paar dagen er helemaal tussenuit te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ตารางบอล

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.