dinsdag 7 november 2017

CAL's haken

De markten voor dit jaar zitten er op. Ik kan terugkijken op weer een goed seizoen.

Ik ben de afgelopen 2 weken druk geweest met de voorbereidingen voor de laatste markt van afgelopen zondag. Nu is het tijd om lekker voor mezelf aan de gang te gaan.

Aap Bengel moet nog even wachten op zijn vriendje Beer Bram. Ik ben bezig met 2 Cal's.

De eerste is pop Joëlle ontworpen door Adriënne Verstraten.. Een pop heb ik nog nooit eerder gemaakt en het leek me heel leuk om dat ook eens te doen. De pop is in 4 delen. Er zijn inmiddels 3 delen uitgekomen, maar ik ben nog niet verder dan deel 1. Het ziet er een beetje raar uit zo zonder hoofd, maar ik wilde het jullie toch niet onthouden. Vanavond verder met het hoofd.


Het wordt een echt dametje met een mooie jas en een hoed.

De tweede is een Kerstcal. Dani's Creaties ontwierp Rendier Rudi en ook deze komt in 4 delen online. Deel 1 is af, deel 2 is gisteren online gekomen. Hier ga ik morgen aan beginnen. Lekker haken in de auto als we naar de andere kant van het land rijden.


Helaas kun je niet meer meedoen aan deze Cal's. De patroondelen blijven maar 1 week online. Daarna zijn ze alleen nog als kooppatroon verkrijgbaar.

Het is er even niet van gekomen om op jullie blogs te reageren. Nu het rustiger is ga ik er weer lekker voor zitten om alles bij te lezen en ook weer te reageren.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke CAL's... ik kende ze niet en ik lees dat het nu ook te laat is om mee te doen. Ach, eigenlijk heb ik nog steeds teveel liggen waar ik mee bezig ben, dus het is maar goed ook!
    Fijn dat je nu weer meer tijd krijgt voor andere dingen en verder kunt met deze haakwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig, ja in al die marktjes gaat best veel tijd zitten, ook leuk natuurlijk. Nu kun je weer aan de voorraad werken of fijn voor jezelf iets maken. Het weer is er weer na om lekker binnen te handwerken :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook aan Joëlle bezig en morgen het laatste deel.
    Hoed en haren.
    Ik laat het ook gauw zien.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor om te haken aan deze Cals. Ziet er goed uit. Ik blijf je volgen.
    Warme groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze ook gezien de cals, maar sla ze maar even over. Er zijn nog zoveel dingen die ik eerst af wil maken. Fijn dat je weer eens wat voor jezelf kunt haken. Markten zijn leuk en gezellig maar er zit toch ook wel druk achter. Ik ben benieuwd hoe jou pop eruit komt te zien ik heb op Fb al verschillende voorbij zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, je zit weer helemaal in de haakflow, tof!
    Je hebt twee mooie CAL's uitgezocht. Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om je vorderingen in de CAL’s te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wen leukerds zeg.
    Ik ga binnenkort ook voor het eerst meedoen met een cal......ben zeer benieuwd.
    Ik ben vooral benieuwd naar het popje, ik vind, nu al, de laarsjes zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ตารางบอล

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.